Alla inlägg under april 2011

Av Sara - 28 april 2011 21:40

Sitter och kollar på lyxfällan och jag har bara ett ord: j ä v l a barnunge! seriöst det är ju pinsamt. Men de finns ju folk till allting, men de är ändå roligt att titta på de haha. Det har varit full fart här under påskhelgen, mina bröder har varit här och hälsat på och det har varit bilmässa på elmia och då har jag jobbat i tre dagar. Inte världens roligaste jobb, men de blir klirr i kassan. Och min pojkvän är här också, eller just nu är han i Holsbybrunn, men han kommer tillbaka imorgon igen <3

Och de underbara härliga solvädret är fortfarande kvar och de håller i sig =)


  

En söt påskbild =)

Ha det bra, puss och kram <3 

Av Sara - 20 april 2011 22:35

Idag har våran älskade huns Sue somnat in, 15 år gammal, hon har levt ett bra liv och hon har varit frisk hela tiden, men nu orkade hon inte längre på grund av åldern. Så idag fanns vi vid hennes sida när hon somnade och nu har hon de bra där uppe med Assie och Zorro, dem tar hand om henne nu. Hon är älskad och hon kommer vara saknad väldigt länge, det kommer ta tid att vänja sig med att hon är borta, men Ronja och Kimmi finns fortfarande med oss <3


Så Sue godnatt älskade bebis, du är den vackraste hunden i hela världen. Jag älskar dig lilla bebis. Så idag den 21 april 2011 somnade våran vovve in.


  Våran älskade Snosan <3 Älskad och saknad.

Av Sara - 17 april 2011 22:06

Idag har jag varit så j ä v l a duktig, jag har varit ute och gått med mina stavar i typ 50min, efter  de var jag ut med Ronja och Kimmi och vi sprang till och med en bit och efter de så var jag ute med Snusan, dock inte en lika jobbig tur. Efter de var jag ner till konsum och handla lite gott: sallad, kräftstjärtar, paprika och potatissallad och flädersaft och knäckebröd gottigott =) Pratar i telefon med älskling snart kommer han äntligen hit :) <3 Och har nyss sett och sett film, jag kollade på 127 hours, den var ruggit bra, shit vilken film! Om ni inte sett den filmen, så se den. den är verkligen bra och den berör ordentligt. Ska gå och lägga mig nu, imorgon ska jag tvätta hela dan och imorgon kommer min lillebror Andreas också :) Godnatt, sovgott och dröm sött :) puss och kram <3

 

Av Sara - 17 april 2011 00:29

Men först orkar jag skriva ett litet inlägg, jag saknar min älskling och vill att han ska vara här hos mig, bara fyra dagar kvar (nej jag räknar inte med söndagen) så snart får jag äntligen pussa på min älskling och somna med honom bredvid mig <3

bjuder på lite söta påskbilder. Ha de bra, godnatt och sovgott. puss och kram <3

         

Ha det bra! =)

Av Sara - 16 april 2011 13:34

För ett tag sen, typ 2 månader sen kanske, så köpte jag en fin rosa stiftpenna, jag använde den typ en gång och sen var den borta! Men den var inte borta, utan jag hade lagt den i innefacket på min väska, som jag by the way använder typ varje dag, så jag har haft med min penna överrallt, samtidigt som jag har letat efter den, men nu var jag ju så smart och kollade i min innerficka på väskan och ja där låg min rosa penna så snällt, så nu slipper jag leta efter den hehe, så knasigt de kan bli ibland ;)

Och idag har jag gjort intresseanmälan på 4 lägenheter till mig och Daniel, så jag hoppas verkligen vi får en av dom om vi nu ska bo i Vetlanda, annars blir de på skolan, men vi är ju lite smarta och letar lägenhet ifall att någon av oss inte kommer in på skolan, för då ska vi bo i Vetlanda :) Och jag hoppas verkligen att jag kommer in på någon av kurserna jag har sökt, det vore riktigt roligt =)

 

Min rosa penna Pilot vega 0.5 =)

Av Sara - 15 april 2011 18:26

Jag hann leta upp mina betygskopior, kuta ner till Ica, köpa kuvert och frimärke innan brevbäraren kom, jag är så himla bra, så nu har jag gjort mina ansökningar, så jag hoppas att jag blir antagen till någon av dom jag har sökt, det vore nice =)

Och jag har sökt mina kurser på distans, det vore riktigt skönt att plugga hemma.

Och om 6 dagar kommer äntligen min älskling <3 Så snart får jag äntligen pussa på  honom. Nu ska jag titta 101 sätt att åka ur en gameshow haha ;D Det är så himla roligt, speciellt när dem åker åt skogen haha ;)

Ha det bra! puss och kram <3

 

 

Rosa söta påskycklingar och fina påskägg :)

Av Sara - 12 april 2011 20:15

Det blev en tur till stan, skulle lämna in ett papper på arbetsförmedlingen så jag får lite pengar, men hela tre minuter kom jag försent så de hade hunnit stänga, typiskt, men jag gråter inte för de, för jag gjorde lite shopping hihi (A) Var en tur til H&M (såklart) köpte fyra linnen och två riktigt ascoola haremsbyckor, ett par orangea/aprikos (ett par ljusa) och ett par mörkbruna, så himla snygga och sköna. Jag läntar så till sommaren så jag får ha mina sköna haremsbyxor och linnen. Men vi är inte klara där, utan jag fortsatte min shopping och hamnade på stadium och där köpte jag två var t-shirts från warp, åh jag älskar warp, dom har så coola och sköna kläder, så det är ett av mina favoritmärken :)Efter de så åkte jag upp till A6 och där var jag in på Ikea och köpte en riktigt smart grej, nämligen en stång/hängare som man hänger kläder på, sånna som dom har i affärer, en sån köpte jag, för jag har nämligen ingen garderob, eller jo en, men ingen på mitt rum, så jag tyckte de var en smart idé att köpa de, så nu slipper jag ha mina kläder i min väska. Ska kolla klart på plastikturisterna och sen ska jag gå ut med mina vovvar och sen ska jag ge mig på min klädhängare :)

                 

Mitt fina dekoration jag har på min fönsterbräda :)

Av Sara - 12 april 2011 12:30

I söndags åkte jag till Linköping och hälsade på min storebror och Malin och äntligen fick jag träffa min riktigt söta brorson Liam, han är så himla gullig. och min pappa och Annemaj var där med och Angelica med och hon hade med sin son Lucas, och han har blivit så stor sen sist jag såg honom, lilla gullunge. Så de var fullt hus eller ja lägenhet hos min bror, men de var trevligt att få umgås allihopa. Så jag har nyss ätit klart min frukost, de blev O' boy och äggsmörgås. Så nu blir de en dusch och sen funderar jag på att dra in till stan, bara för att ha något att göra, bara strosa runt och titta i butiker. Ha en trevlig dag. Puss och kram. Och snart kommer min älskling hit :)

Ovido - Quiz & Flashcards