Direktlänk till inlägg 28 april 2011

påskhelg, bilmässa,pojkvän och bröder

Av Sara - 28 april 2011 21:40

Sitter och kollar på lyxfällan och jag har bara ett ord: j ä v l a barnunge! seriöst det är ju pinsamt. Men de finns ju folk till allting, men de är ändå roligt att titta på de haha. Det har varit full fart här under påskhelgen, mina bröder har varit här och hälsat på och det har varit bilmässa på elmia och då har jag jobbat i tre dagar. Inte världens roligaste jobb, men de blir klirr i kassan. Och min pojkvän är här också, eller just nu är han i Holsbybrunn, men han kommer tillbaka imorgon igen <3

Och de underbara härliga solvädret är fortfarande kvar och de håller i sig =)


  

En söt påskbild =)

Ha det bra, puss och kram <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 25 maj 2011 17:10

Vi fick lägenheten vi ville ha, så nu har dagar bestått av att packa och greja i rummet. Jag är klar i mitt rum. Så jag väntar på att vi ska flytta in. Så idag har jag varit på Ikea och köpt flyttkartonger till min pojkvän, så både resväska och karto...

Av Sara - 17 maj 2011 17:01

jag och min pojkvän väntar på svar ifrån hyresvädren i Sjunnen, så vi vet om vi får lägenheten eller inte, men det lät väldigt positivt, så jag hoppas vi får de, men han har inte ringt än.. så det är bara att vänta.. och vänta och vänta..   nej j...

Av Sara - 15 maj 2011 17:37

Jag vet inte vad det är med vädergudarna nu, för det har varit regn i tre dagar nu, de är så himla tråkigt. Det ska ju vara sol och varmt väder, inge j ä v l a regn. Men men har varit ut på två promenader med hundarna idag, vi passade på medans de ...

Av Sara - 8 maj 2011 12:06

tog en skön morgonpromenad med mina två knasvovvar Ronja och Kimmi, riktigt skönt att vara ute när de är så härligt väder och solen skiner :) men den som var gladast efter promenaden var nog Kimmi för hon hittade en: tennisboll! ojoj vad glad man k...

Av Sara - 7 maj 2011 21:52

I sommar ska jag gå en kurs genom arbetsförmedlingen som inriktar sig mot servicearbeten och det är ju väldigt bra eftersom jag har läst service och jobbat inom service, så detta kan vara en chans till att slipa på mina erfarenheter ytterligare och e...

Ovido - Quiz & Flashcards