Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Sara - 7 maj 2011 21:52

I sommar ska jag gå en kurs genom arbetsförmedlingen som inriktar sig mot servicearbeten och det är ju väldigt bra eftersom jag har läst service och jobbat inom service, så detta kan vara en chans till att slipa på mina erfarenheter ytterligare och efter kursen så blir de praktik i 8 veckor. Så förhoppningsvis kommer det här att leda till jobb.


Och nu till något annat, idag har de varit 23 grader varmt ute, så jag har passat på att dona på balkongen, så nu finns det ett bord, en stol och en pall där ute, så nu slipper vi sitta på bara golvet. Så det är där vi ska hänga i sommar, jag och Daniel. Ronja och Kimmi kommer säkert vara med på ett hörn också. Och till ännu en sak appropå ingenting, här om dagen så gick jag till affären och köpte bindor och då fick jag ett så himla fint etui från libresse :)


Tack och hej ha det bra! puss och kram <3


Haha jo just de en sak till, såg som himla fin moped på coop, man kunde vinna den i någon tävling, den var så himla fin och den var rosa :)


  en superfin rosa moped :)

        redo för balkonghängardagarna i sommar, Ronja och Kimmi kommer också vara med :)

  mitt fina etui jag fick från libresse :)

ha det bra! puss&kram <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards